Články

PHOTOSTORY: ALPS TRIPPIN 2021

05 October, 2022

Autor: Rastislav Ujmiak

Ako prebiehal photoshooting a testovanie nových produktov?

Prednedávnom sme boli pozrieť na pár dní v tirolských Alpách. Hlavne na photoshooting a test nových produktov, no zároveň aj team buildingovať a trénovať. Vzniklo veľa super fotiek, tak sme sa zhodli, že by sme mali napísať aj "fotoblog". A ten je tu. Basecamp sme mali v TirolApart am Lift, odkiaľ je na skok veľa krásnych lokalít, či už na fotenie, pre milovníkov bikeparkov alebo kľudne aj na gravel.

Príchod sme mali prvý deň až poobede, tak sme sa rozhodli, že na bikepark je už neskoro a pozrieme nejakú horskú cestičku na fotenie Koyukov - gravel bikov a taktiež MTBčka Rascala, ktorý čakal v dodávke.

Apartmán sa nachádzal v Jochbergu, na skok od Kitzbuhelu, tak sme snorili mapy a našli cestu, ktorá vyzerala podľa mapy prívetivo. Valili sme teda tam a oplatilo sa.

Popri šotolinovej ceste si cestu razil horský potok a nafotili sme toho naozaj dosť, čoskoro budete môcť vidieť výsledky aj na našich sociálnych sieťach, tak nezabudnite sledovať. Martin a Filip pózovali na graveloch, produkťák Milan na MTB.

Dizajnér Vlado nie je len skvelý dizajnér, ale aj skvelý fotograf. Vyrazil teda s nami a nafotil fakt bangre! Od práce si však občas treba dať aj trochu oddych, veď nikde neujde.

Na ubytko sme dorazili tesne pred zotmením. Dohodli sme sa, čo na druhý deň, dali večeru, pivko a tešili sa na ráno.

Ďalší deň sme vyrazili do Saalbach. Známej to mekky bikerov v Salzbursku. Keďže sme tu boli fotiť už minule, vedeli sme, že panorámy vo vrchnej časti budú brutal. Dali sme teda prvú jazdu, našli najlepšie spoty na fotenie a... išli na obed, veď Wiener Schnitzel musí byť, keď si v Rakúsku.

Naspäť do práce, toto sú tie panorámy, o ktorých sme rozprávali.

Filip jazdil na novom Scrolle Xpert pre sezónu 2022. Ten má novú geometriu, zadnú stavbu, nejaké nové detaily na ráme atď. Čoskoro dáme von viac info o tomto torpéde.

Martin ako vždy full gas. Počas fotenia v hornej časti kopca nás zastihla nečakaná búrka, tak sme zbehli do chaty, načerpali trochu nových síl a len tak tak stihli poslednú jazdu lanovkou späť hore.

Na vrchnej stanici lanovky sme si dali na chvíľu chill a spustili sa na ďalšie fotogenické miesta. Bolo dobré podvečerné svetlo. Pri jazere sme strávili asi pol hoďku a fotili ostošesť.

Cestou dole sme narazili na alpskú klasiku v podobe kráv v strede trailu a tak im Martin ukázal pár whipov na transferi do strany, ktorý bol hneď vedľa. Či sa im to páčilo? To nevieme, nič nehovorili. Haha.

Fajront. Zbehli sme do údolia za chalanmi, ktorí ešte dofocovali MTB fotky, pripojili sa ku nim a šli naspäť ku autu. Potom už len naložiť bicykle a späť na ubytko...

Na tretí deň sme si vybrali cca. pol hoďku vzdialený bikepark v Kitzbuheli. Miesto preslávené najmä zjazdovým lyžovaním, no bikepark tiež parádny. Vrchná časť ponúka krásne výhľady a traily sú tu fakt dlhé. Neskôr sa trate zanoria do zelených papraďových lesov, kde nás to bavilo asi najviac.

V spodných lesoch sme trávili najviac času a fotili ako blázni.

Neskôr sa ku nám pripojil aj produktový manažér Tomáš, ktorý v prvej polovici dňa testoval a fotil na novom e-biku Areon.

Posledný deň tripu sme strávili v Leogangu. Tu sme okrem fotenia aj natáčali krátke video, ktoré bude čoskoro online na našom Youtube. Chalani z CTM Racing Teamu si tu aj zatrénovali a tak sme všetci spokojní na konci dňa nasadli do auta a vydali sa späť na Slovensko. Tak to je pre dnes všetko a vidíme sa pri ďalšom blogu. Serus!

NOVINKY
Z CTMka priamo do tvojej mailovej schránky.

Zadaním svojej e-mailovej adresy suhlasiš so spracovanim osobných udajov.